كارگاه‌هاي آنلاین آموزش و نكته تست فــكور  


-كارگاه‌های آموزش و نكته تست، دوره‌هاي کوتاه مدت و فشرده‌ای ‌هستند كه، طی چند تایم بخشي از کتاب يا چند موضوع در اون‌ها تدريس و تست زني مي شود.

-از طرفي با توجه به برگزاري كارگاه‌ها به صورت آنلاین سعي شده است تا با حداکثر صرفه‌جویی در زمان، استفاده مفيدتري از وقت برده شود.

-جزوات منحصربه‌فرد و فوق‌العاده‌ای‌ كه ضمن خلاصه بودن، پر از نكات مهم و كنكوري است يكي ديگر از ويژگي‌هاي اين كارگاه‌ها به شمار مي رود.

به طور مثال اگر بخواهيد در آرايه‌هاي ادبي یا قواعد عربي يا آيات دين‌وزندگي و متن‌هاي زبان انگلیسی به قدرت و تسلط دست یابید، وقت آن رسيده تا تصمیمی اساسی اتخاذ کنید !!!
 
-شايد باورتان نشود اما اين نويد را به شما می دهیم كه با شركت در اين كارگاه‌ها مي توانيد درصدهای خود را تا حد زيادی ارتقاء و يا شايدم هم متحوّل كنيد.

-اما براي اين رشد بايد همت كنيد و با آمادگی و انرژي هرچه تمام‌تر در این كارگاه‌ ها شركت كنيد تا مباحث دروس عمومي‌ خود را به بهترين شكل ممكن مرور و جمع‌بندي كنيد.

-راستي توي اين اوضاع و روزگار خيلي‌ها در مورد هزينه‌ها سؤال می‌کنند كه بايد خدمتتان عرض کنیم كه کارگاه های آموزش و نکته تست با شعار " کوتاه ترین زمان، کمترین هزینه، بهترین نتیجه " برگزار می گردند و  شهريه هر كارگاه شايد از خريد يك جلد كتاب كمك درسي هم مناسب تر و ارزانتر باشد .

توضیحات کارگاه ها، شهریه و فرآیند ثبت نام، از طریق لینک زیر




مشاوره رايگان جهت ثبت نام و شركت در بهترين كارگاه‌هاي آنلاین آموزش و نکته-تست دروس عمومی

         


برترین اساتید کشور، بهترین کلاس های خود را در فــکور برگزار می کنند.